Monday, January 9, 2012

Lukisan Mural yang Awesome ~

Hye2 & Assalamualaikum~

   Just a quick update....tengah duk surf internet, tiba-tiba terjumpa la ini....apa ini yang yda maksudkan ni?
hehehe, mesti tertanya-tanya kan apa benda yang yda nak tunjuk sangat ni kan... alaaa baca title pown da kantoi kan..kekekeke..

   Yer memang aku nak tunjuk lukisan mural yang sangat-sangat awesome....aku sendiri teruja dan terpana melihatnya...alangkah indahnya jika aku bisa melukis begini.....dush2, wake up yda, wake up.... kata quick update, tapi berjela juga ko taip kan~ haha...ok la enjoy la imej-imej yang berjaya aku google untuk dikongsi bersama....^_^

haa tengok....cantik kan..teruja tak?
aku teruja~

yang ni memang awesome...real sangat~


ini pown...terasa di laut gitu~ hehe



yang ni pown awesome~ like2~ ^^

ini pown....huwaaa...sumer cantik~


p/s: kalau la aku pandai lukis macam ni, aka ku conteng dinding umah aku secantiknya~ kekekee
      mood: berangan je lebeyh la yda ni~ haha

No comments:

Post a Comment